Týdenní učební plán 22.- 26.6.2015

PONDĚLÍ - celý den budeme pracovat na soutěži "Můj dům, moje město"
ÚTERÝ     -  celý den budeme pracovat na soutěži "Můj dům, moje město", ZAHRADNÍ SLAVNOST 16.00 HODIN
STŘEDA   -  vytváření portfolii / úklid třídy/ učebnice do 2.třídy / pohádky 
ČTVRTEK  -  rozdávání výkresů/ úklid třídy
PÁTEK      -  VYSVĚDČENÍ - 1.vyučovací hodina/následně odchod domů s rodiči nebo do školní družiny
 
MATEMATIKA:
Procvičování probraného učiva
 
ČESKÝ JAZYK:
Čtenářská gramotnos
Práce s textem - hledání odpovědí na otázky. Hledání správné odpovědi ze tří možností. 
Čtení jednotlivců, skupin i celé třídy.
Den naruby.
 
Psaní:
Procvičování probraného učiva
 
PRVOUKA  -  KALENDÁŘNÍ ROK, ROČNÍ OBDOBÍ, LÉTO
Procvičování probraného učiva
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Opakování písní

 


 

Týdenní učební plán 15.-19.6.2015

PONDĚLÍ -  V. Hradilová 3. hod. anglický jazyk (mamka Marinky H. a Anežky B.), suplované hodiny 3. a 4. (V.Hradilová)
ÚTERÝ     -  Veronika Hradilová
STŘEDA   -   suplovaný celý den /školení - Veronika Hradilová
ČTVRTEK  -  Veronika Hradilová
PÁTEK      -  Veronika Hradilová
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce. Poznáváme HODINY - KOLIK JE HODIN? CELÉ HODINY
Sčítání a odčítání v druhé desítce - přechod přes 10
Sčítání tří sousedních čísel a polí . Součet trojice čísel.
Hra na obchod - finanční gramotnost. Počítání peněz, placení za nákup, výběr nákupu dle finančí hotovosti atd.
Příprava počítání s přechodem přes 10. Počítáme s prsty - přechod přes 10. 
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby. Evidence staveb. 
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Pavučiny - nové učivo, úvod na škole v přírodě.
Návrat čísel do početních hadů (trénejte i doma, některým dětem to nejde).
 
ČESKÝ JAZYK:
Čtenářská gramotnos
Práce s textem - hledání odpovědí na otázky. Hledání správné odpovědi ze tří možností. 
Čtení jednotlivců, skupin i celé třídy.
Den naruby.
 
Psaní: Písanka č. 6
Nácvik psaní x, Y
Procvičování všech psacích podob probraných písmen. 
Nácvik psaní vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník). 
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hlásko.  
 
PRVOUKA  -  KALENDÁŘNÍ ROK, ROČNÍ OBDOBÍ, LÉTO
Roční období: jaro, léto, podzim, zima (znaky jednotlivých ročních období, práce s obrázky)
Kalendářní rok: 12 měsíců, umět je vyjmenovat a správně přiřadit k ročním obdobím.
Čas: celé hodiny (čtvrt, půl, třičtvrtě, celá hodina)
Léto: vyjmenovat měsíce, znaky léta, plody léta, ovoce léta, příroda v létě, počasí
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
1.Anglický jazyk s Hv s mamkou Anežky a Marianky H.
2.Opakování písní
 

 


Týdenní učební plán 8.-12.6.2015

ŠKOLA V PŘÍRODĚ BISCHOFSTEIN BAROKNÍ ZÁMEČEK SKÁLY - TEPLICE NAD METUJÍ.

Týdenní učební plán 1.-5.6.2015

K 31.5.2015 -  byly oficiálně ukončeny všechny kroužky  na škole.
Tento týden určitě ještě proběhnou náhrady za odpadlé hodiny aerobiku. 
 
TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA LÉTO - KALENDÁŘNÍ ROK
Pondělí - anglický jazyk (mamka Marianky a Anežky), Veronika Hradilová
Úterý    -   Veronika Hradilová
Středa   -  Veronika Hradilová, TŘÍDNÍ SCHŮZKA v 16.30 - představení paní učitelky V. Hradilové 
Čtvrtek -  Veronika Hradilová 
Pátek    -  Veronika Hradilová
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Individuální práce - pracovní list (opakování +,- do 20 bez přechodu 10 v druhé desítce, sčítání a odčítání zřech čísel, početní řetěz,     porovnávání čísel, šifry).     
2. Skupinová práce - LABUŤ DIVOKÁ, +, - do 20 bez přechodu desítky, v druhé 10 + sčítání 3 čísel
3. Domino - sčítání s přechodem 10 do 20
3. Početní puzzle - zvířata (+ s přechodem 10 do 20)
4. Přídavek pro rychlíky - logická hádanka
 
CENTRUM ČTENÍ  
1. Individuální práce -text
Čtení s porozuměním - HMYZ, KOČKA , PRASE
Práce s textem - kroužkování správné odpovědi, jazykový úkol
2.Vymalování obrázků
5. Přídavek pro rychlíky - puzzle - slabiky + obrázky
 
CENTRUM  PSANÍ
1. Práce s textem + oprava psaného textu (psací písmo, doplnění skupin bě, pě, vě a doplnění čárky, tečky + opis věty správně)
    Obrázek motýla, květiny s listy - hledání skupin bě, pě, vě, dě, tě, ně (vybarvování dle zadání) 
2. Skupinová práce - práce s textem - dokončení práce z minulého centra čtení (dopsání chybějícího textu)
3. Individuální práce - práce s písankou, slova s Ď, Ť, Ň
 
ATELIÉR - JARO
Práce individuální:
KVĚTY 
- obkreslení dle šabl, vystřižení + dolepení víčka od pet lahve
 
Práce skupinová:
STROM 
1.výroba kmenu - lepení krepového papíru na kmen
2.výroba koruny - malba + dolepení květů na korunu
 
 
OBJEVY A POKUSY - KALENDÁŘNÍ ROK
1.Práce skupinová:
KALENDÁŘ ROK TŘÍDY - VÝROBA
Pracovní listy na jednotlivé měsíce- doplnění podle kalendáře do pracovního listu svátky dětí naší třídy
 
2. Individuální práce - LABUŤ DIVOKÁ
Odpovědi na otázky pod textem formou podtržení, dle zadaného textu
Namalovat obrázek ledňáčka.
3. Individuální práce - pracovní sešit

 


 

Týdenní učební plán 25.-29.5.2015

PONDĚLÍ -  dokončení center z minulého týdne (1.-2. hodina) - pomoc Veronika Hradilová, 3. hod. anglický jazyk (mamka Marinky H. a Anežky B.), 
ÚTERÝ     -  1.-2.hodina suplování
STŘEDA   -  Veronika Hradilová
ČTVRTEK  -  Veronika Hradilová
PÁTEK      -  SPOROTVNÍ DEN
                    ODPOLEDNE - SPANÍ VE ŠKOLE sraz v 18.00 hodin (info v notýsku)
SOBOTA     - 8.00 hodin předání dětí rodičům
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce. Poznáváme HODINY - KOLIK JE HODIN? CELÉ HODINY
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
Sčítání tří sousedních čísel a polí . Součet trojice čísel.
Hra na obchod - finanční gramotnost. Počítání peněz, placení za nákup, výběr nákupu dle finančí hotovosti atd.
Příprava počítání s přechodem přes 10. Počítáme s prsty - přechod přes 10. 
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby. Evidence staveb. 
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Návrat čísel do početních hadů (trénejte i doma, některým dětem to nejde).
Pětiminutovky na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu 10 (typ 8+ 2, 10 -4 ,  14-2, 16+1 atd.).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno -  spojení Ď, Ť, Ň a opakování DĚ, TĚ, NĚ , BĚ, PĚ,VĚ, MĚ 
Slabikář - str. 114- 120 + nácvik slov str. 61, 62 a 65 k uvedeným písmenům  
Práce s textem - hledání odpovědí na otázky. Hledání správné odpovědi ze tří možností. 
 
Psaní: Písanka č. 5 a 6
Nácvik psaní písmen g, G, f, F a ch
Procvičování všech psacích podob probraných písmen. Psaní slov s di, ti, ni, dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě.
Nácvik psaní vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník). Opis a přepis věty bez chyb - trénujte každý den doma alespoň 5 slov a 1 větu! 
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hlásko.  
 
PRVOUKA  -  KALENDÁŘNÍ ROK, ROČNÍ OBDOBÍ, ČAS
Roční období: jaro, léto, podzim, zima (znaky jednotlivých ročních období, práce s obrázky)
Kalendářní rok: 12 měsíců, umět je vyjmenovat a správně přiřadit k ročním obdobím.
Čas: celé hodiny (čtvrt, půl, třičtvrtě, celá hodina)
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
1.Anglický jazyk s Hv s mamkou Anežky a Marianky H.
2.Jarní písničky - Kytka masožravá.
 

 


Týdenní učební plán 18.-22.5.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA JARO
Pondělí - anglický jazyk (mamka Marianky a Anežky)
Úterý    -   
Středa   -  mamka Natálky, mentor Ivan Čermák
Čtvrtek -  Veronika Hradilová (2 hodiny)
Pátek    -  FOCENÍ TŘÍD, mamka Natálky M.
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Individuální práce - pracovní list (opakování +,- do 20 bez přechodu 10 v druhé desítce, sčítání a odčítání zřech čísel, početní řetěz,     porovnávání čísel, šifry).     
2. Skupinová práce - téma JARO (ledňáček říční), +, - do 20 bez přechodu desítky, v druhé 10 + sčítání 3 čísel
3. Početní puzzle - pohádky (+, -  v druhé desítce do 20 bez přechodu 10), pyramidy (návrat čísel do pyramid)
4. Přídavek pro rychlíky - logická hádanka
 
CENTRUM ČTENÍ  
1. Skupiny dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě - pracovní list  (práce s textem - čtenářská gramotnost), hledání skupin bě, pě, ...
2. Matematická šifra s návodem k dalšímu pracovnímu listu
3. Individuální práce - pracovní list k textu
4. Skupinová práce - vymýšlení co nejvíce slov na "dě, tě, ně, bě....."
5. Přídavek pro rychlíky - puzzle 
 
CENTRUM  PSANÍ
1. Práce s textem + dopsání slov do vět z textu (psací písmo), skupiny bě, pě, vě, mě
2. Skupinová práce - práce s textem
3. Individuální práce - práce s písankou
 
ATELIÉR - JARO
Práce individuální:
 slunce - malba + kresba tuší 
 
OBJEVY A POKUSY - JARO 
1. Individuální práce - Ledňáček říční. Odpovědi na otázky pod textem formou podtržení.
    Namalovat obrázek ledňáčka.
2. Pracovní list - roční období
3. Individuální práce - pracovní sešit str.54, 55 
 
 

 


 

Týdenní učební plán 11.-15.5.2015

PONDĚLÍ -  dokončení center z minulého týdne (1.-2. hodina)-mamka Marianky H., 3. hod. anglický jazyk (mamka Marinky H. a Anežky B.), 
ÚTERÝ     -  LESNÍ PEDAGOGIKA/ifo k akci v notýsku i na úvodní stránce webu -sraz ve škole 7.15 hodin/REPELENT PROTI KLÍŠŤATŮM!!!
STŘEDA   -  CELÝ DEN SUPLOVÁNÍ
ČTVRTEK  -  
PÁTEK      - 
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce. Poznáváme HODINY - KOLIK JE HODIN? CELÉ HODINY
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
Sčítání tří sousedních čísel a polí .
Hra na obchod - finanční gramotnost. Počítání peněz, placení za nákup, výběr nákupu dle finančí hotovosti atd.
Příprava počítání s přechodem přes 10. Počítáme s prsty - přechod přes 10.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Návrat čísel do početních hadů (trénejte i doma, některým dětem to nejde).
Pětiminutovky na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu 10 (typ 8+ 2, 10 -4 ,  14-2, 16+1 atd.).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno -  spojení DI, TI, NI a začneme DĚ, TĚ, NĚ (úvod)
Slabikář - str. 104- 105 + nácvik slov str. 61, 62 a 65 k uvedeným písmenům  
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (vlk, krk, auto, smlouva,...).
Práce s textem - hledání odpovědí na otázky. Hledání správné odpovědi ze tří možností. 
TÉMA - JARO
 
Psaní: Písanka č. 4. 
Nácvik psaní písmen H, 
Procvičování všech psacích podob probraných písmen.
Nácvik psaní vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník). Opis a přepis věty bez chyb!
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hláskou.  
 
PRVOUKA: Téma: JARO 
Jarní květiny, ptáci ,hospodářská zvířata a jejich mláďata, počasí  - co se děje v přírodě na jaře (pozorovnání - vycházka do přírody), práce na zahradě. Rozdíl slov: STROM - KEŘ, BYLINA + popis  jejich částí.
Poznáváme květiny: petrklíč, sněženka, bledule, pampeliška, tulipán, narcis, podběl, fialka (již ovládají - trénujte)
Poznáváme ptáky, kteří se k nám vrací z teplých krajin: vlaštovka, jiřička, kukačka, čáp
Stavba rostliny: kořen, stonek, list, květ, poupě (již ovládají - trénujte)
Stavba stromu: kořen, kmen, koruna, větve, listy, květy (nová látka) 
Hodpodářská zvířata a jejich mláďata: kráva, koza, ovce, klisna, pes, kočka, slepice, husa, prase (+ jejich užitek pro lidi) 
Hádanky - jarní květiny, ptáci, hodpodářská zvířata.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
1.Anglický jazyk s Hv s mamkou Anežky a Marianky H.
2.Jarní písničky - Když jsem já sloužil (domácí zvířata). Kytka masožravá.

 


Týdenní učební plán 4.-8.5.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA JARO
Pondělí - anglický jazyk (mamka Marianky a Anežky)
Úterý    -   Sběr papíru
Středa   -  studentky PFHK - 1.hodinu (Prv)
Čtvrtek -  
Pátek    -  Státní svátek (centra dokončíme v pondělí 11.5.2015)
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Individuální práce - pracovní list (opakování +,- do 20 bez přechodu 10 v druhé desítce, sčítání a odčítání zřech čísel, početní řetěz,     porovnávání čísel).     
2. Skupinová práce - téma JARO (domácí zvířata - ovce), +, - do 20 bez přechodu desítky, v druhé 10 + sčítání 3 čísel
3. Početní puzzle - pohádky (+, -  v druhé desítce do 20 bez přechodu 10), příprava na přechod přes 10
4. Přídavek pro rychlíky - logická hádanka
 
CENTRUM ČTENÍ  
1. Skupiny di, ti, ni - pracovní list "V DIVADLE" (práce s textem - čtenářská gramotnost) 
2. Pracovní list kruhy - hledání skupin di, ti, ni ve slovech pod obrázky
3. Skupinová práce - vymýšlení co nejvíce slov na písmeno "di, ti, ni"
4. Individuální práce - pracovní sešit č. 3 
5. Přídavek pro rychlíky - puzzle 
 
CENTRUM  PSANÍ
1. Práce s textem + dopsání slov do vět z textu (psací písmo)
2. Skupinová práce - vymýšlení co nejvíce slov na "di, ti, ni"
3. Individuální práce - práce s písankou
 
ATELIÉR - JARO
Práce individuální:
 ovečka 
 
OBJEVY A POKUSY - JARO 
1. Práce ve dvojici - čtení textu o ovci a králíkovi. Odpovědi na otázky pod textem formou podtržení.
    Namalovat obrázek zvířete o kterém děti četly.
2. Domácí zvířata, pracovní list 
3. Individuální práce - pracovní list domácí zvířata a jejich mláďata (pes, kohout, kráva, kočka, husa, prasnice)
3. Poznávání hlasů domácích zvířat (pes, kráva, kočka, slepice, koza, ovce)
 

 


 

Týdenní učební plán 27.4.-1.5.2015

PONDĚLÍ - dokončení center z minulého týdne (1. -2. hodina), 3. hod. anglický jazyk (mamka Marinky H. a Anežky B.), 
ÚTERÝ     -   
STŘEDA   - CELÝ DEN SUPLOVÁNÍ/1.hodina - studentky PFHK
ČTVRTEK  - 
PÁTEK      - STÁTNÍ SVÁTEK
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce. Poznáváme HODINY - KOLIK JE HODIN?
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
Sčítání tří sousedních čísel a polí .
Příprava počítání s přechodem přes 10.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Návrat čísel do početních hadů.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání v druhé 10 (typ 14-2, 16+1 atd.).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno -  nové písmeno Ch, ch a  F, f a G, g (procvičování) 
Slabikář - str. 99 - 101 + nácvik slov str. 61, 62 a 65 k uvedeným písmenům  
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (máma, pusa, most, maso,...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov.
Práce s básní - rým, vymýšlení rýmu, hledání rýmu. Hádanky o jaru.
Práce s textem - hledání odpovědí na otázky. Hledání správné odpovědi ze tří možností. 
TÉMA - JARO
 
Psaní: Písanka č. 3. 
Nácvik psaní písmen E, V, au, ou, z
Procvičování všech psacích podob probraných písmen.
Nácvik psaní vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník). Opis a přepis věty bez chyb!
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hláskou.  
 
PRVOUKA: Téma: JARO 
Jarní květiny, ptáci ,hospodářská zvířata a jejich mláďata, počasí  - co se děje v přírodě na jaře (pozorovnání - vycházka do přírody), práce na zahradě.
Poznáváme květiny: petrklíč, sněženka, bledule, pampeliška, tulipán, narcis, podběl, fialka (již ovládají - trénujte)
Poznáváme ptáky, kteří se k nám vrací z teplých krajin: vlaštovka, jiřička, kukačka, čáp
Stavba rostliny: kořen, stonek, list, květ, poupě (již ovládají - trénujte)
Stavba stromu: kořen, kmen, koruna, větve, listy, květy (nová látka) 
Hodpodářská zvířata a jejich mláďata: kráva, koza, ovce, klisna, pes, kočka, slepice, husa, prase (+ jejich užitek pro lidi) 
Hádanky - jarní květiny, ptáci, hodpodářskéá zvířata.
 
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
1.Anglický jazyk s Hv s mamkou Anežky a Marianky H.
2.Jarní písničky - Když jsem já sloužil. Rozpočítadla o jaru - rytmizace.
 

 


Týdenní učební plán 20.-24.4.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA JARO
Pondělí - anglický jazyk (mamka Marianky a Anežky), 4.hodina - suplovaná
Úterý    -  mamka Barunky P.
Středa  -   studentky PFHK - 1.hodinu
Čtvrtek -  Projektový den - DEN ZEMĚ téma "VODA" (mamka + taťka Jonáška) - celý den v režii rodičů ekologů :-). Centra za tento den dokončíme  27.4. 2015 v pondělí 1. - 2. hodinu.
Pátek    -  mamka Natálky M.
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Individuální práce - pracovní list (opakování +,- do 20 bez přechodu 10 v druhé desítce, sčítání a odčítání zřech čísel, početní řetěz,     porovnávání čísel).     
2. Skupinová práce - téma JARO (domácí zvířata), +, - do 20 bez přechodu desítky
3. Početní puzzle - pohádky (+, -  v druhé desítce do 20 bez přechodu 10)
4. Přídavek pro rychlíky - logická hádanka
 
CENTRUM ČTENÍ   A  PSANÍ
1. Nové písmeno G, g a F, f  - pracovní list, písmeno + kruhy s obrázky na dané písmeno, hledání písmena ve slovech pod obrázky
2. Skupinová práce - vymýšlení co nejvíce slov na písmeno "G"
3. Individuální práce - pracovní sešit č. 3 
4. Přídavek pro rychlíky - puzzle 
 
 
ATELIÉR - JARO
Práce ve dvojici:
-  louka s tulipány (otisky ruky + dokreslení stonku a listu)
 
OBJEVY A POKUSY - JARO 
1. Skupinová práce - poznáváme stromy
2. Práce ve dvojici - čtení s porozuměním o ptácích (vlaštovka, kukačka, vrabec, čáp). Odpovědi na otázky k textu, hledání + podtřžení.
3. Individuální práce - pracovní list STROM, BYLINA - popis částí pátka, byliny a stromu dle nápovědy
3. Poznávání ptáků - Jak se jaký pták ozývá aneb hlasy ptáků.
 
 

 


 

Týdenní učební plán 13.- 17.4.2015

PONDĚLÍ - anglický jazyk (mamky)
ÚTERÝ     -  čtvrtá hodina - suplování, SBĚR PAPÍRU (termíny na celý rok máte v malém notýsku)  
STŘEDA   - CELÝ DEN SUPLOVÁNÍ 
ČTVRTEK  - studenti PedFHK 1.hodina
PÁTEK      - náslech p.uč.ze ZŠ Štefánikova
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce (11 - 20). . 
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
Příprava počítání s přechodem přes 10.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání v druhé 10 (typ 14-2, 16+1 atd.).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno - Ž, ž a Ř, ř (procvičování) 
Slabikář - str. 89 - 96 + nácvik slov str. 61, 62 a 65 k uvedeným písmenům 
Začátek věty - velké písmeno, konec  věty - tečka, vykřičník. 
Intonace posledního slova ve větě - nácvik čtení tečky, vykřičníku a otazníku.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (máma, pusa, most, maso,...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov.
Básnička o jaru: Konvalinka, Fialka, Petrklíč, Sněženka (kratičké básničky)
Práce s rýmem, vymýšlení rýmu, hledání rýmu v básničkách.
TÉMA - JARO
 
Psaní: Písanka č. 2. 
Procvičování všech písmen z písanky č.2 formou opisu, přepisu.
Psaní slov s přeložkovou vazbou, se shlukem souhlásek (král, kapr...). 
Psaní slov s dlouhou hláskou. Psaní slov podle odbrázků. Opis vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník)
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hláskou.  
 
PRVOUKA: Téma: JARO 
Jarní květiny, ptáci ,hospodářská zvířata a jejich mláďata, počasí  - co se děje v přírodě na jaře (pozorovnání - vycházka do přírody), práce na zahradě.
Poznáváme květiny: petrklíč, sněženka, bledule, pampeliška, tulipán, narcis, podběl, fialka (již ovládají - trénujte)
Poznáváme ptáky, kteří se k nám vrací z teplých krajin: vlaštovka, jiřička, kukačka, čáp
Stavba rostliny: kořen, stonek, list, květ, poupě (již ovládají - trénujte)
Stavba stromu: kořen, kmen, koruna, větve, listy, květy (nová látka) 
Hádanky - jarní květiny, ptáci.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Jarní písničky - Travička zelená. Rozpočítadla o jaru - rytmizace.
 

 


 

Týdenní učební plán 6.- 10.4.2015

PONDĚLÍ - VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ
ÚTERÝ     - od 2.hodiny - děti budou suplovány 
STŘEDA   - CELÝ DEN NEBUDU VE ŠKOLE - ŠKOLENÍ
                  1.hodinu studentky PedFHK - budou učit Vaše děti pod dohledem učitele ZŠ, od 2.hodiny bude učit  studentka Veronika Hradilová (4.ročník) - opět pod doledem uč.ZŠ
ČTVRTEK  - 
PÁTEK      - 
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce (11 - 20). . 
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
Příprava počítání s přechodem přes 10.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání v druhé 10 (typ 14-2, 16+1 atd.).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno Č, č - B, b  a Ž, ž 
Slabikář - str. 76 - 88 + nácvik slov str. 61, 62 a 65 k uvedeným písmenům 
Začátek věty - velké písmeno, konec  věty - tečka, vykřičník. 
Intonace posledního slova ve větě - nácvik čtení tečky, vykřičníku a otazníku.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (máma, pusa, most, maso,...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov.
Básnička o jaru: Konvalinka, Fialka, Petrklíč, Sněženka (kratičké básničky)
Práce s rýmem, vymýšlení rýmu, hledání rýmu v básničkách.
TÉMA - JARO
 
Psaní: Písanka č. 2. 
Nácvik psaní psací podoby "T, I, D,K, r"
Psaní slov s dlouhou hláskou. Psaní slov podle odbrázků. Psaní vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník)
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hláskou.  
 
PRVOUKA: Téma: JARO 
Jarní květiny, ptáci ,hospodářská zvířata a jejich mláďata, počasí  - co se děje v přírodě na jaře (pozorovnání - vycházka do přírody), práce na zahradě.
Poznáváme květiny: petrklíč, sněženka, bledule, pampeliška, tulipán, narcis, podběl, fialka (již ovládají - trénujte)
Poznáváme ptáky, kteří se k nám vrací z teplých krajin: vlaštovka, jiřička, kukačka, čáp
Stavba rostliny: kořen, stonek, list, květ, poupě (již ovládají - trénujte)
Stavba stromu: kořen, kmen, koruna, větve, listy, květy (nová látka) 
Hádanky - jarní květiny, ptáci.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Jarní písničky - Na jaře, Jaro jaro. Rozpočítadla o jaru - rytmizace.
 

 


 

Týdenní učební plán 30.3.-3.4.2015

PONDĚLÍ - anglický jazyk s HK (mamky Marianky H. a Anežky B.)/ dokončení centeer z minulého týdne (díky suplování nebylo splněno)
ÚTERÝ     - 1. možná  i 2. hodina suplovaní (lékař)
STŘEDA   - 1.hodinu studentky PedFHK, menthor Ivan Čermák - celý den CENTRA NARUBY (DĚTI PROJDOU VŠEMI CENTRY ZA CELÝ DEN)
                 TÉMA VELIKONOCE
ČTVRTEK  - VELIKONOČNÍ PRÁZDNINY
PÁTEK      - VELIKONOČNÍ PRÁZDNINY 
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce (11 - 20). . 
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
 
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání v druhé 10 (typ 10 + 1 , 15 - 5 a začneme již 14-2, 16+1 atd.-procvičujte!!!).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno S, s - C, c  možná i písmeno Č, č 
Slabikář - nácvik čtení vět. 
Začátek věty - velké písmeno, konec  věty - tečka, vykřičník. 
Intonace posledního slova ve větě - nácvik čtení tečky.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (sos, los, mos, maso, laso...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov.
Básničky a velikonoční koledy.
TÉMA - VELIKONOCE.
 
Psaní: Písanka č. 2. Nácvik psaní psací podoby "L, T, I, D". 
Psaní slov s dlouhou hláskou. Psaní slov podle odbrázků. Psaní vět (začátek věty - velké písmeno, konec věty - tečka, vykřičník, otazník)
Opis daných písmen a přepis slov z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik, krátkých slov, jmen dětí, slova s dlouhou hláskou.  
 
PRVOUKA: Téma: JARO - VELIKONOCE
Jarní květiny, ptáci ,hospodářská zvířata a jejich mláďata, počasí  - co se děje v přírodě na jaře (pozorovnání - vycházka do přírody), práce na zahradě.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Jarní písničky - Vozilo se na jaře, Jaro jaro. Rozpočítadla o jaru - rytmizace.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 
 

 


 

Týdenní učební plán 23.- 27.3.2015

PONDĚLÍ - anglický jazyk (mamky Marianky H. a Anežky B.)/ dokončení center z minulého týdne (díky suplování nebylo splněno)
ÚTERÝ     - 
STŘEDA   - 1.hodinu studentky PedFHK
ČTVRTEK  - 
PÁTEK      - 
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce (11 - 20). . 
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, 14 - 1, 16-3 atd.). 
 
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Hra: "AUTOBUS" -  sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 formou hry.
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání v druhé 10 (typ 10 + 1 , 15 - 5 a začneme již 14-2, 16+1 atd.-procvičujte!!!).
 
ČESKÝ JAZYK:
Písmeno Z,z , Ou Au , H
Slabikář - nácvik čtení vět. Začátek věty - velké písmeno, konec  věty - tečka, vykřičník. Intonace posledního slova ve větě - nácvik čtení tečky.
Práce s interaktivní tabulí.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (sos, los, mos, maso, laso...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov.
Básničky o jaru.
 
Psaní: Písanka č. 2. Nácvik psaní psací podoby "B, S, y, n, N, P". 
Psaní slov s dlouhou hláskou. Psaní slov podle odbrázků. 
Opis daných písmen a přepis z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik a krátkých slov.  
 
PRVOUKA: Téma: JARO
Jarní květiny, ptáci ,hospodářská zvířata a jejich mláďata, počasí  - co se děje v přírodě na jaře (pozorovnání - vycházka do přírody), práce na zahradě.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Jarní písničky - Vozilo se na jaře, Jaro jaro. Rozpočítadla o jaru - rytmizace.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 
 

 


 

Týdenní učební plán 16.-20.3.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA JARO
Úterý    -  
Středa  -   1.hodina studentky PedFHK, NEBRUSLÍME (přeloženo na pátek 20.3.2015) - jsem celý den na školení 
Čtvrtek -  
Pátek    -  BRUSLENÍ (odjezd po 1.vyuč. hodině v 9.00 hodin od školy) BUDE TO POSLEDNÍ BRUSLENÍ !!!-nezapoměňte na 35,- Kč
                
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Individuální práce - pracovní list (opakování +,- do 20 bez přechodu 10, sestavování z trojece čísel všechny možné příklady na sčítání a     odčítání, vybarvování obrázku podle výsledku, početní řetěz, porovnávání čísel).     
2. Skupinová práce - jaro (ptáci)
3. Početní puzzle - pohádky (+, -  v druhé desítce do 20 bez přechodu 10)
 
CENTRUM ČTENÍ   A  PSANÍ
1. Nové písmeno Y,y  - pracovní list (procvičení po prázdninách)
2. Skupinová práce - procvičování a opakování písmen b, d, p, o (jaro)
2. Pracovní sešit č. 3 str. 86 (procvičování psací a tiskací podoby písmen) a 107
3. Práce s textem ve slabikáři (opakování písmene K,k) - str. 37 (článek přečíst + odpovědět na otázky)
4. Přídavek pro rychlíky - uvolňovací cvik PS str.80 nebo 81 dle výběru do sešitu + na formát A4
 
ATELIÉR - JARO
Individuální práce jednotlivců: 
- jarní louka plná fialek - rozfoukávání zlenené bary brčkem + malba prsty (fialky)
Skupinová práce:
-   Jarní koláž (míchání barev + skládání tulipánů z brevných papírů)
 
OBJEVY A POKUSY - JARO 
1. Skupinová práce - znaky jara 
2. Poznáváme jaro - jarní květiny, ptáci.
3. Jarní pokusy - sázíme jarní květiny 
 
 

 


JARNÍ PRÁZDNINY  9.3.-13.3.2015


 

Týdenní učební plán 2.- 6.3.2015

PŘIPOMÍNÁM - SBĚR PAPÍRU V ÚTERÝ 3.3.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA JARO
Úterý    -  mamka Baunky P.
Středa  -   1.hodina studentky PedFHK, BRUSLENÍ
Čtvrtek -  
Pátek    -   studentka PedfHK
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1.  Individuální práce - pracovní list (opakování +,- do 10, rozklady čísel, sestavování z trojece čísel všechny možné příklady na sčítání a     odčítání, vybarvování obrázku podle výsledku).     
2. Skupinová práce 
3. Přídavek pro rychlíky
4. Početní puzzle - pohádky (+, -  v druhé desítce do 20 bez přechodu 10)
 
CENTRUM ČTENÍ   A  PSANÍ
1. Nové písmeno J,j  - pracovní list, psaní písmen do mouky
2. Písanka str. 31 (slova: supí, lepí -přepis do psací podoby + psaní podle obrázků: lípa, mísa)
3. Pracovní sešit č. 3 str. 85 a 87
4. Přídavek pro rychlíky - podle prvního tvaru v řádku najít stejné tvary a barevně zvýraznit (pracovní list - b, d, P, p...)
 
ATELIÉR - JARO
Individuální práce jednotlivců: 
- stříhání a lepení "sněženky"
- výroba ovečky 
Skupinová práce:
- koláž "JARO"
 
OBJEVY A POKUSY
Dokončení práce v PS str. 39, 41,42 - lidské tělo + výživa + hygiena (opakování)

 


 

Týdenní učební plán 16.- 22.2.2015

Týden center aktivit se nebude konat z důvodů mé velké absence v průběhu tohoto týdne:

ÚTERÝ     - natáčení ukázkové hodiny pro JOBOS 
STŘEDA   - ŠKOLENÍ  -  BRUSLENÍ TENTO TÝDEN NEBUDE !!! (celý den suplování - 5 hodin, z toho 1.hodinu studenty PedFHK-praxe)
ČTVRTEK  - ve škole budu jen 1 hodinu (jdu na povinnou sportovní prohlídku se synem) (2 hodiny suplování),
                  pak konzultace na fakultě - AEROBIK TAKÉ NEBUDE (za odpadlé na konci roku udělám dětem náhrady)   
PÁTEK      - ve škole budu jen 2 hodiny (návštěva lékaře), 2 hodiny suplování
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce (11 - 20). Představa o číslech + psaní čísel 11 - 20. 
Sčítání a odčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.,11 - 1, 15 - 5 ), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (15 + 2 , 14+ 3, atd.). 
Početní operace sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 - procvičování/rychlé pamětné počítání
Rozklady čísel do 10.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "AUTOBUS"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání do 10.(doma s dětmi procvičujte!!!).
 
ČESKÝ JAZYK:
Dokončení  Živé abecedy (čtení dlouhých hlásek ve slově). Přechod do Slabikáře.
Čtení slov z živé abecedy str. 169 - 175/dokončení živé abecedy.Čtení slov s dlouhou hláskou. Nácvik zkracování čtení krátkých hlásek a výrazné čtení dlouhých hlásek. Práce s dechem.
Slabikář - nácvik čtení vět. Začátek věty - velké písmeno, konec  věty - tečka, vykřičník. Intonace posledního slova ve větě - nácvik čtení tečky.
Práce s interaktivní tabulí.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (sos, los, mos, maso, laso...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov..
Pohádka "Hrnečku vař" - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: Psaní slov s dlouhou hláskou. Psaní slov podle odbrázků. Orientace v pomocných linkách - trénujte i doma, některé děti mají velké problémy s orientací na stránce v sešitě.
Opis daných písmen a přepis z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik a krátkých slov.  
 
PRVOUKA:
Téma: ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ, VÝŽIVA, NEMOC
(SPOLUŽÁCI A LIDSKÉ TĚLO - popis částí hlavy, horní končetiny, dolní končetiny a trupu).
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Opakování a procvičování všech písní. Hudební nástoje - dechové, smyčcové. Rytmizace.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 
 

 


 

Týdenní učební plán 16.- 22.2.2015

MASOPUSTNÍ TÝDEN 1.B a 3.B třídy

PONDĚLÍ - červený den
ÚTERÝ     - zelený den
STŘEDA   - černo/šedý den +  BRUSLENÍ(odjezd od školy 9.45 hodin/návrat do školy v 11.45 hodin) 
Nezapoměňte na 35,- Kč na dopravu a bruslení. Ne všechny děti na poslední bruslení donesly!!!
ČTVRTEK  - bílý den
PÁTEK      - MASOPUSTNÍ PRŮVOD DO MŠ společně se 3.B (děti budou mít jednoduchou masku). Odchod od školy 8.30 hodin.
 
MATEMATIKA:
Numerace v druhé desítce (11 - 20). Představa o číslech + psaní čísel 11 - 20. 
Sčítání v druhé desítce - typ příkladů (10 + 1 , 10 + 4 atd.), sčítání a odčítání v druhé 10 - typ příkaldů (11+1, 15+2, 11 - 1, 15 - 5 atd.).
Početní operace sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10 - procvičování/rychlé pamětné počítání
Rozklady čísel do 10.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "AUTOBUS"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
Pětiminutovky na sčítání a odčítání do 10.(doma s dětmi procvičujte!!!).
 
ČESKÝ JAZYK:
Dokončení písmene "D". Slabikář.
Práce s interaktivní tabulí.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (sos, los, mos, maso, laso...)- příprava na diktáty slov a psaní delších slov..
Čtení  slov z živé abecedy str. 169 - 175/dokončení živé abecedy. Nácvik čtení slov dlouhou hláskou. Postupný nácvik zkracování čtení krátkých hlásek a výrazné čtení dlouhých hlásek.
Pohádka "Červená Karkulka" - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: psaní písmen o, O a a, A a slabik a delších slov. Psaní slov podle odbrázků.
Opis daných písmen a přepis z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky), diktát slabik a krátkých slov.  
 
PRVOUKA:
Téma: MASOPUST
Povídání si o této tradici, masopustní pranostiky atd., masopustní průvod do MŠ s programem.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Písničky o zimě, MASOPUST.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 

 


 

Týdenní učební plán 12.-16.1.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA ZIMA
Úterý    -  studentka
Středa  -   
Čtvrtek -  
Pátek    -   studentka, taťka Anežky B.
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Skupinová práce - vypočítat a vybarvit dle dané nápovědy příklady a slepit v obrázek
2. Individuální práce - pracovní list
3. Přídavek pro rychlíky
4. Početní puzzle - pohádky (+, - do 10 bez přechodu 10)
 
CENTRUM ČTENÍ   A  PSANÍ
1. Pracovní sešit č. 3 - str.62 (přiřazování tvarů písmen k obrázkům), str. 65
2. Písanka str. 24 (psaní slov)
3. Písmenkové puzzle (b, d, p) - nácvik a fixace správných tvarů pomocí dílků
-přesné stříhání a prostorové vidění písmene
4. Přídavek pro rychlíky - podle prvního tvaru v řádku najít stejné tvary a barevně zvýraznit (pracovní list - b, d, P, p...)
 
ATELIÉR - ZIMA
Individuální práce jednotlivců:
Paní zima - malba (temperové barvy)
- míchání různých odstínů modré barvy pomocí bílé tempery
Skupinová práce
Zamrzlé okno
 
OBJEVY A POKUSY
1. Skupinová práce - OTESÁNEK (výživa během zimy)
- malba tuší a do břicha dolepení zdravých potravin (koláž)
- malba tuší a do břicha dolepení zdravých potravin (koláž)
 
 

 

Týdenní učební plán 2.- 6.2.2015

 
STŘEDA - BRUSLENÍ
 
MATEMATIKA:
Psaní číslic 12, 13
Numerace do 13. Početní operace sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10. Rozklady čísel do 10 + čísla 11,12,13
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "AUTOBUS"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
 
ČESKÝ JAZYK:
Vyvození písmene D.
Práce s interaktivní tabulí.
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (so, lo, la... a sos, los, mos...).
Čtení trojpísmenkových slov z živé abecedy str. 120, 121, 130, 131, 140 a 141. Nácvik čtení slov začínajích na tlačená písmena jako např. pom, bal,Tom.... Nácvik slov s výbuchovými hláskami na konci slova. Nácvik čtyřpísmenových slov. Příprava na slabikář.
Tlačená písmena: B, P, K, T
Pohádka "O neposlušných kůzlátkách " - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: psaní písmen  a slabik 
Opis daných písmen a přepis z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktát probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky).  
 
PRVOUKA:
Téma: ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ
(SPOLUŽÁCI A LIDSKÉ TĚLO - popis částí hlavy, horní končetiny, dolní končetiny a trupu).
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Písničky o zimě. Usnul vrabec za komínem.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 
 

 


 

Týdenní učební plán 26.-29.1.2015

Počínaje tímto týdnem budou Vaše děti vyučovány studentkou čtvrtého ročníku PedFUK - povinná ped.praxe.

 

TENTO TÝDEN SE TÝDEN CENTER AKTIVIT NEBUDE KONAT Z DŮVODU KRÁTKÉHO TÝDNE A STŘEDEČNÍHO BRUSLENÍ, ČEKÁ NÁS TÝDEN V DUCHU SKUPINOVÉ PRÁCE
 
STŘEDA - BRUSLENÍ
ČTVRTEK - VYSVĚDČENÍ
PÁTEK - POLOLETNÍ PRÁZDNINY
 
MATEMATIKA:
Psaní číslic 12, 13
Numerace do 13. Početní operace sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10. Rozklady čísel do 10 + čísla 11,12,13
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "AUTOBUS"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Početní hadi - logické myšlení. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
 
ČESKÝ JAZYK:
Vyvození písmene  V (D).
Práce s interaktivní tabulí - spojování písmen do známých slabik ("la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se").
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (so, lo, la... a sos, los, mos...).
Čtení trojpísmenkových slov z živé abecedy str. 120, 121, 130, 131, 140 a 141. Nácvik čtení slov začínajích na tlačená písmena jako např. pom, bal,Tom...
Tlačená písmena: B, P, K, T
Pohádka " O ČERVENÉ KARKULCE" - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: psaní písmen t a slabik Te, ti , tu , se, si, su
Začneme trénovat i opis daných písmen a přepis z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktáty probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky). Začněte doma trénovat :-). 
 
PRVOUKA:
Téma: ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ
(SPOLUŽÁCI A LIDSKÉ TĚLO - popis částí hlavy, horní končetiny, dolní končetiny a trupu).
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Písničky o zimě.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 

 


Týdenní učební plán 19.-23.1.2015

Celý týden bude s námi ve třídě studentka pátého ročníku PeFHK(praxe).
MATEMATIKA:
Psaní číslic 9, 10, 11
Numerace do 12. Početní operace sčítání a odčítání do 10 bez přechodu 10. Rozklady čísel do 10.
TUCET = 12  -  významné číslo.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "AUTOBUS"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Početní pyramidy. Počítání jednoduchých slovních úloh.
Logické hry - dřívka.
 
ČESKÝ JAZYK:
Dokončení písmen "N, K a  T" . Vyvození písmene  V (D).
Práce s interaktivní tabulí - spojování písmen do známých slabik ("la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se").
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání. Zápis slov (so, lo, la... a sos, los, mos...).
Čtení trojpísmenkových slov z živé abecedy str. 120, 121, 130, 131, 140 a 141. Nácvik čtení slov začínajích na tlačená písmena jako např. pom, bal,Tom...
Tlačená písmena: B, P, K, T
Pohádka "SNĚHURKA A SEDM TRPASLÍKŮ " - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: psaní písmen t, s, p, m a slabik le, li, lu
Začneme trénovat i opis daných písmen a přepis z tiskací podoby do psací podoby, dále pak diktáty probraných písmen (ve všech podobách dle písnaky). Začněte doma trénovat :-). 
 
PRVOUKA:
Téma : ZIMA - dokončení
Nová látka : ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ
(SPOLUŽÁCI A LIDSKÉ TĚLO - popis částí hlavy, horní končetiny, dolní končetiny a trupu).
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Písničky o zimě.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 

 

Týdenní učební plán 12.-16.1.2015

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA ZIMA
Úterý    -  
Středa  -   
Čtvrtek -  
Pátek    -   studentka + mamka Marienky H.
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1.  PS str. 64 - Co už umíme? 
2. Hra s kostkou - počítání součtu
3. Barevné počítání - obrázek bruslařka (sčítání a odčítání do 10)
4. Přídavek pro rychlíky - krychlové stavby, krokování
 
CENTRUM ČTENÍ   A  PSANÍ
1. Psaní z písanky str. 7
2. Psaní do mouky - písmeno N, T (všechny jejich tvary)
3. Pracovní sešit č. 3 - str.13 ("N" - na A4 nejdříve, pak do PS) 
4. Práce s destičkami 
a) doplnění všech probraných písmen na destičky
b) dle vzoru napsání trojpísmenkových a dvoupísmenkových slov a jejich následné čtení
c) PS str. 20 - celá stránka - cv.3 přiřazování správných psacích tvarů pod tiskací tvary, cv.4 - přiřazování správných obrázků pod trojpísmenková slova
 
 
ATELIÉR - ZIMA
Lední medvědi - stříhání, lepení (vata) (individuální práce)
Skupinová práce - medvědí rodinka na kře ledu.
 
OBJEVY A POKUSY
1. Skupinová práce - znaky ZIMY (sněhulák)
2. Pracovní sešit str. 35/zimní radovánky

 


Týdenní učební plán 5.-9.1.2015

MATEMATIKA:
Psaní číslic 9, 10, 11
Numerace do 12. Početní operace sčítání a odčítání. Rozklady čísel.
TUCET = 12  -  významné číslo.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "Hádej kterou číslici napíšu ve vzudchu!"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu. Umět zapsat plán podle stavby.
Logické hry - dřívka.
 
ČESKÝ JAZYK:
Opakování všech probraných písmen (O,S,B, U, A a L, M E , I, P).
Vyvození písmene "N".
Práce s interaktivní tabulí - spojování písmen do známých slabik ("la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se").
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání.
Dokončení písmene "P", slova začínající na písmeno "I", umět poznat všechny tvary písmene "P".
Čtení slov "la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se" ve všech možných podobách (tiskací, psací). Umět přiřadit obrázek začínající danou slabikou.
Čtení trojpísmenových slov: sas, sos, sus, lus, las, los....
 
Pohádka "SŮL NAD ZLATO" - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: psaní písmen l, e, i, u
 
PRVOUKA:
Téma : ZIMA 
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Píseň: Sněží a Zima
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š.Binarovou 

Týdenní učební plán 15.-19.12.2014

MATEMATIKA:
Psaní číslic 7, 8
Numerace do 8. Početní operace sčítání a odčítání.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování. Krokování - odčítání.
Hra: "Hádej kterou číslici napíšu ve vzudchu!"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu.
 
ČESKÝ JAZYK:
Opakování všech probraných písmen formou hry.
Práce s interaktivní tabulí - spojování písmen do známých slabik ("la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se").
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání.
Vyvození písmene "P", slova začínající na písmeno "I", umět poznat všechny tvary písmene "P".
Čtení slov "la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se" ve všech možných podobách (tiskací, psací). Umět přiřadit obrázek začínající danou slabikou. 
Pohádka "O ŠÍPKOVÉ RŮŽENCE" - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: úvod do písanky
 
PRVOUKA:
Téma : RODINA - dokončení, ZIMA, "VÁNOCE" - zvyky, koledy....
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Vánoční koledy.
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š:Binarovou -příprava na vánoční vyrábění (ukázka, co se děti naučily)

 

Týdenní učební plán 8.-12.12.2014

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA VÁNOCE
Úterý    -  mamka Jonáška 
Středa  -   mamka Magdalenky 
Čtvrtek -  mamka Jonáška 
Pátek    -  mamka Jonáška
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1. Skupinová práce - obrázek vánoční strom
2. Luštění vánočního vzkazu - jednoduchá šifra (číslice a písmena)
3. Barevné počítání - obrázek veverky (sčítání a odčítání do 8)
4. Přídavek pro rychlíky - krychlové stavby, krokování
 
CENTRUM PSANÍ A ČTENÍ
1. Skupinová práce - obrázek vánoční hra 
2. Nácvik horní kličky - příprava na psací malé "l" + dokreslení zobáčku a očička
3. Vánoční hra 
 
ATELIÉR 
Čert - glazování
 
OBJEVY A POKUSY
1. Pracovní sešit - čert a Mikuláš

Týdenní učební plán 1. - 5. 12.2014

V pondělí po ranním kruhu budeme první 2 hodiny ještě pokračovat v centrech aktivit z minulého týdne (za suplovanou středu, kdy centra v rámci suplování neprobíhala). Pomocník do center - mamka Marianky H.
 
MATEMATIKA:
Psaní číslic 5, 6 a 0
Numerace do 8. Početní operace sčítání a odčítání.
Z jazyka čísel do jazyka kroků (sčítání a odčítání pomocí krokování). Zápis krokování.
Básnička "Do pěti..." - motivace k psaní čísla 5. Písnička k číslu 5 a 6.
Hra: "Hádej kterou číslici napíšu ve vzudchu!"
Krychlové staby - složitější. Umět spojit plán stavby se stavbou. Umět postavit stavbu dle plánu.
 
ČESKÝ JAZYK:
Opakování všech probraných písmen formou hry.
Práce s interaktivní tabulí - spojování písmen do známých slabik ("la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se").
Destičky s písmeny - manipulace se známými písmeny a čísly dle slovního zadání.
Vyvození písmene "I", slova začínající na písmeno "I", umět poznat všechny tvary písmene "I".
Čtení slov "la, lo, lu, le, ma, mo, mu, me a sa, so, su se" ve všech možných podobách (tiskací, psací). Umět přiřadit obrázek začínající danou slabikou. 
Pohádka "O TŘECH MEDVĚDECH" - dramatizace + malba obrázku, umět volně převyprávět.
 
Psaní: horní klička - příprava na psaní psacího písmene "L a e", uvolňoací cvik "anděl" - horní klička, kruh a ovál.
 
PRVOUKA:
Téma : RODINA + ČERT A MIKULÁŠ
Moje rodina - pojmenovat jednotlivé členy rodiny, umět seřadit členy rodiny od nejmaldšího po nejstaršího a obráceně,říct krátkou větu o fotografii svojí rodiny. Umět popsat svůj pokojíček, svoje hračky, jak pomáhám doma (mamce i taťkovi...). 
 
Čert a Mikuláš - vědět, kdy chodí čert s Milukášem a andělem. Povídání si o tomto předvánočním zvyku. 
Zvládnout Mikulášskou básničku a písničku.
 
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
Vánoční koledy. Písnička Mik, miku, Mikuláš. 
Anglický jazyk s paní L.Hegerovou a Š:Binarovou.

Týdenní plán 24.11.-28.11.2014

TÝDEN CENTER AKTIVIT - TÉMA PODZIM
Úterý -   mamka Barunky P.
Středa - centra suplovaná (nebudou probíhat - náhrada v pondělí)
Pátek -  mamka Adámka, maka Anežky  a taťka Toníčka
 
MATEMATICKÉ CENTRUM
1.Skupinová práce - obrázek vlaštovky
2.Psaní číslice 4 - vetší formát
3.Psaní čísla 4 do pracovního sešitu + hodnocení
4.Přídavek pro rychlíky - krychlové stavby, krokování
 
CENTRUM PSANÍ A ČTENÍ
1.Skupinová práce - obrázek podzimní tématiky
2.Psaní písmen do mouky : O, S, B, U, A
3.Hledání psacích podob známých písmen v začmáraném obrázku
4.Nácvik horní kličky - příprava na psací malé "l" + dokreslení zobáčku a očička
 
ATELIÉR 
Čert - keramická hlína
 
OBJEVY A POKUSY
1.Skupinová práce - Mísa s ovocem a zeleninou - podzimní úroku (zeleninu vybarvit, vystřihnout a nalepit na mísu, to samé s ovocem)
2.Znaky podzimu - sluníčko s paprsky (nesou znaky podzimu - domalovat)

Kontakt

ZŠ Pouchov

K Sokolovně 452
Hradec Králové
503 41


495212121 kancelář
495220129 ředitel školy
495214651 školní jídelna
495216090 školní družina
777754862 třídní učitelka